/**/ /**/ /**/ /**/ /**/ /**/
/**/ /**/

PIN және PUK-кодтар

PIN-кодты 3 рет қате енгізіп, SIM-картаңыз бұғатталып қалды ма?  Не істеуге болады?

Бұғаттан босату үшін, PUK-кодты пайдаланыңыз (белсендірілгенге дейін SIM-карта бекітіліп тұрған пластикалық картада, қорғаныс қабатының астында). Бұғаттан босату үшін PUK-кодты енгізсеңіз болды.

PUK-код жоғалып қалды ма?  SIM-картаны бұғаттан қалай босатуға болады?

SIM-картаны бұғаттан босату үшін,

- "Меніғ Beeline-ым" қосымшасын ашыңыз. "Мәзір" - "Баптаулар"-ға басыныз, "Менің нөмірім"-ді ашып PIN- және PUK-кодтар туралы ақпарат көре аласыз. 

немесе

Клиенттерді қолдау орталығына қоңырау соғыңыз. Мобильді телефоныңыздың нөмірі мен аты-жөніңізді айтуға дайын болыңыз. Егер нөміріңіз компанияға тіркелген болса, компанияның да атын айту керек болады.

PIN-код 3 рет, PUK-код 10 рет қате енгізілді ме? Не істеуге болады?

Егер SIM-карта бұғатталған соң (PIN-код үш рет қате енгізілген соң), PUK-кодты он рет қате енгізсеңіз, SIM-карта толықтай бұғатталады. Мұндай жағдайда сізге SIM-картаны ауыстыру керек болады.

  • Өз Beeline нөмеріңізге кері қоңырауға тапсырыс қалдырыңыз, содан кейін бос оператор Сізге өзі қоңырау соғады

    Кері қоңырауға тапсырыс тек Beeline абоненттеріне Астана уақыты бойынша 9:00-дан бастап 22:00-ға дейін мүмкін

    Қайтару
    Ваша заявка принята!
    Первый освободившийся специалист Центра поддержки клиентов позвонит вам в течение 5 минут.
Көмек және контактілер